Sunday, December 30, 2007

سفر سلامت


زمانی سعید حجاریان یک جمله ای گفته بود با عنوان "اصلاحات مرد، زنده باد اصلاحات" حالا در مورد بالاترین هم صدق می کند.
بالاترین حکایت یک سایت خوب مرجع است که بعد از مدتی اسیر خوبی خودش شد.
مدیران بالاترین هم در برخی زمینه ها اشتباهاتی داشتند که یکی از آنها شاید بی طرف نماندن و میدان دادن به برخی از افرادی باشد که محتوای فکری شان بسیار نزدیک به تفکر بسیار آشنایی ست که اکثر مردم ما از آن دوری می جویند.

امیدوارم تجربه موفق مهدی در طراحی بالاترین به یک سایت خنثی و پاستوریزه همانند قطره و نمونه های مشابه ختم نشود. هرچند زیاد هم دور نیست که شاهد آن باشیم.
یه مدت نیستم. نمی دونم چه مدت. باز هم امیدوارم حال همه بخصوص دوستای عزیز بالاترینی خوش باشه و در زندگی شان موفق و مؤید باشند. خوب و خوش و خرم باشید.
برخی از حرفهایم را چند هفته قبل در اینجا نوشته بودم)

شاه ولی

مؤخره: یک کاربر فحاش که ادبیاتش هم نام شخص خاصی را به ذهن متبادر می کند و تا کنون با فرستادن اسپم در بخش کامنتها به یک طنزپرداز خوشنام توهین می نمود نیز زیر لینکی که گذاشته بودم دوباره اسپم می گذارد و وقتی هم از او می خواهیم که حرفهای تکراری و غیر مرتبطش تکرار نکند صفات زشتی را می برد. هم در حق حقیر و هم در حق کسان دیگر. و در آخر هم اضافه می کند تنها یک شوخی بود. پیشنهاد می کنم کامنتهایش را که با منفی دوستان بی رنگ شده است حتما بخوانید، خیلی جالب است که ایشان همچنان مدعی هستند. مسئولان عزیز بالاترین هم گویا بدشان نمی آید برخی ها به کارشان ادامه دهند!






15 comments:

reza said...

شاه ولي جان سلام
آره بالاترين اين چند وقت يه جور بدي شده و بيشترش رو تقصير مديريت ضعيف اين سايت ميدونم.با يه چند وقت نبودن موافقم ولي نه براي هميشه-ميدون رو نبايد خالي كرد-منتظر بشيم ببينيم آيا مديران تغييراتي ايجاد ميكنن يا نه--اگه دوست داشتي يا من هم در ارتباط باش با اي ميلم
reza1001zf@yahoo.com
رضا
https://balatarin.com/profile/show/reza1001zf

Unknown said...

سلام شاه ولی جان
اینها خیلی دلشون می خواست تو هم خداحافظی می کردی
نمی دونی از این احتمال که دیر دیر میای بالاترین چه احساس پیروزی می کنن
این بی نام رو هم جدی نگیر

olad said...

درود بر شاه ولی گرامی!
باید ماند و مبارزه کرد. من بجد اعتقاد دارم اگر اکنون در بازی کوچکی بنام بالاترین میدان را به مذهبیون فالانژ واگذاریم همیشه تاریخ مغلوب این تفکر خواهیم شد. بالاترین آزمون خوبی برای اتحاد سکولارها و لاییک های ایرانی است

sirous said...

سلام عموی پیرمرد کجایی ؟ بیا ببین داماد شدم اون دختر لوستو بهم ندادی رفتم زن گرفتم
ای پیرمرد

مرجان said...

سلام شاه ولی جون
بازم اعصابت از این بالاترین که یه سرگرمیی بیشتر نیست بهم ریخته ؟ یعنی دیگه نمیای بالاترین ؟ :( حالا که من وبلاگتو پیدا کردم ؟ :(

لوس

پارسي گفت said...

سلام دوست عزیز
میتونم ازتون خواهش کنم من رو به بالاترین دعوت کنید؟ با سپاس

نیلوفـــــــــر said...

فعلا که شهیدش کردن بالاترین رو :(

Ali said...

براي حمايت از اهالي يك محله لطفا به لينك زير راي مثبت بدهيد
http://balatarin.com/permlink/2009/3/8/1534626

Unknown said...

دوست من درود!
من برای تداوم عدالت و آزادی و صداقت (پایان دادن به دروغ و دروغگویی مدعیان دروغین اصلاحات) و مبارزه با مفسدان مست قدرت و در یک کلام برای ادامه پیشرفت های کشورم برای بار دوم، دولت مهرورز دکتر محمود احمدی نژاد که خود را نوکر مردم می داند، نه ارباب، انتخاب کردم و رای خودم را به ایشان دادم…
سرفراز باشی میهن من؛ بدرود/.

Asthma Lifestyle said...

با سلام ممنون میشم اگر دعوتنامه بالاترین برای من ارسال کنید

پارسي گفت said...

سلام دوست عزیز. ایمیل ثابت به من لطف کنید تا دعوت نامه بالاترین رو براتون ارسال کنم. پیروز باشید

پارسي گفت said...

سلام دوست عزیز. یه لطف میکنی یه دعوت نام بالاترین به این میل واسم ارسال کنی. ممنون و مدیونتم
m_m_photographer@yahoo.com
m_1911_m@yahoo.com
به هر کدوم زدی عالی هست رفیق. سپاسگذارم

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

http://akharinentekhab.blogspot.com/2009/10/blog-post.html
شورای نگهبان بالاترین را به دلیل سوء استفاده از قوانین برای مسدود کردن کاربران محکوم می کنم

آن سرزمین لعنتی دوست داشتنی said...

شورای نگهبان بالاترین را به دلیل سوء استفاده از قوانین برای مسدود کردن کاربران محکوم می کنم
http://akharinentekhab.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Unknown said...

سلام

این کلیپ بچه‌های دانشگاه شریف درست کردند

خوشحال میشم اگه تو بلاگتون بذارین و از بچه‌ها حمایت کنید

http://www.youtube.com/watch?v=rjvhrPYG2QI